Khamis, 9 Februari 2012

Aku taknak gayboy aku mati kerana cinta key !


Korang mesti kenal kan siapa dia nie , kalau korang tak kenal meh sini olie kenalkan dia :') Name dia Muhd Afiq Syahmie , Umur dia 14 y/o . Dia nie gayboy aku ( Bestie Olie ) , aku nak cerita pasal dia :') Aku taknak dia mati sebab kan cinta dowh , dah beberapa perempuan buat dia . Tapi dia stay bersabar dengan perempuan tuu . Aku pikir adeq aku boleh jage dia , tapi takboleh . Aku pun tak tahu la perangai adeq aku nie macam mane . Nak joke pun dia pikir serius , aku pun tak tahu la . Dah lama aku tak jumpe afiq nie . aku nak jumpe dia , nak pelok dia , and bagi fullcap dia balik . Sorry la afiq , aku dah terconteng kau pun fullcap . Kau tak marah kan . Okey good :') Harap , aku dapat jumpe kau nanti ;')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan